Email adres - Reisverslag uit Nazca, Peru van Wim Ament - WaarBenJij.nu Email adres - Reisverslag uit Nazca, Peru van Wim Ament - WaarBenJij.nu

Email adres

Door: Hanneke en Wim Ament

Blijf op de hoogte en volg Wim

03 Juni 2006 | Peru, Nazca

We lezen ook regelmatig onze email.
Wil je anders reageren kan dat ook via email.

w.ament@chello.nl

  • 04 Juni 2006 - 11:50

    Frank Feron:

    Ik heb jullie site bekeken. Ik ben de vriend van Sonja Vriesema. Het is prachtig om jullie fotoreportage te kunnen volgen. Zo krijgt het thuisfront toch al iets te zien van jullie geweldige vakantie. Groetjes aan de hele groep en geniet van jullie Zuid-Amerika vakantie ! Groetjes, Frank Feron vanuit Voerendaal (Limburg).

  • 05 Juni 2006 - 19:43

    Trees Van Leuken:

    Hallo Hanneke en Wim

    Weer even jullie reisverslag gelezen en gezien. Wat een plaatjes!!
    Jullie geven nog steeds de indruk van veel genieten en mooie dingen zien! Zal inderdaad ook soms wel heel vermoeiend zijn. Och, straks gewoon weer uitrusten en nu lekker veel zien!
    Geniet er van
    Groeten Trees

  • 08 Juni 2006 - 17:07

    Jacques Prinssen:

    Hoi Anneke en Wim.
    Ik ben alweer een week terug uit Vietnam en lees nu met veel belangstelling jullie reis- en andere ervaringen. Ik kan me er veel bij voorstellen, in de landen waar pum actief is zien we vaak dezelfde misere en wantoestanden als die jullie nu ook hier en daar ervaren. Maar als ik alles goed tot me door laat dringen krijg ik zo langzamerhand het idee dat werken minder vermoeiend is dan deze reis. Maar dit biedt natuurlijk veel meer voldoening en een enorme ervaring op allerlei gebied. Beleef met veel genoegen de resterende tijd van deze reis en blijf vooral gezond. Bij de omroep gaat alles gewoon door en we zien uit naar jullie terugkomst. Hartelijke groet van Jacques en José.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

58 dagen door Ecuador, Peru, bolivia en Chili

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 34424

Voorgaande reizen:

04 Mei 2006 - 05 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: